Ga naar de inhoud

Onze vacatures

Dakwerker

Jobomschrijving

  • Monteren van dakpanelen
  • Plaatsen van afwerkingshoeken

 

Bijkomende competenties

  • Attitude om te willen bijleren
  • Graag in teamverband werken
  • Ook zelfstandig kunnen werken
  • Zin voor nauwkeurigheid
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Geen hoogtevrees (werken op ladder of hoogtewerker)

 

Aanbod

  • Job met doorgroeimogelijkheden
  • Een uitdagende job
  • Zelfstandig werken
  • Naast vast uurloon worden ook extra-legale voordelen voorzien

Kraanmachinist

Jobomschrijving

  • Werkervaring met kraan om panelen te monteren
  • Rijbewijs C/CE is een pluspunt

 

Bijkomende competenties

  • Attitude om te willen bijleren
  • Graag in teamverband werken
  • Ook zelfstandig kunnen werken
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden

 

Ons aanbod

  • Job in een familiaal bedrijf
  • Afwisselende en uitdagende job
  • Ruimte voor opleiding
  • Naast een goede verloning worden ook extra-legale voordelen voorzien

Office manager

Voor deze functie zoeken we een administratieve duizendpoot die gemotiveerd, enthousiast, klantvriendelijk, georganiseerd en polyvalent is.

  • Communicatief en sociaal vaardig
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Punctueel in je werk
  • Alles vlot laten verlopen op kantoor
  • Jij bent het aanspreekpunt, zowel intern als extern
  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post, fax)
  • Beheren van de agenda
  • Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
  • Uitwerken van memo’s, brieven, verslagen en rapporten
  • Beheren en afwerken van dossiers
  • Aansturen van bediende


Profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma bedrijfs/office management of relevante werkervaring
  • Besluitvaardige en oplossingsgerichte duizendpoot
  • Een hands-on mentaliteit
  • Organisatie, multitasking en confidentialiteit zijn key
  • Ervaring binnen de bouwsector is een +
  • Je bent naast een klant- en servicegericht ook discreet en flexibel
  • Je kan in het Nederlands vlot communiceren
  • Daarnaast beschik je over een goede kennis van de courante MS office pakketten
  • Jobgerelateerde competenties
  • Beslissingen, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
  • Documenten archiveren en klasseren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
  • Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers,...)
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken

Persoonsgebonden competenties

  • Resultaatgerichtheid
  • Plannen (= ordenen)
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Zelfstandig werken
  • Commercieel zijn

Gelieve uw CV & motivatie naar info@koenricaert.be te sturen tegen ten laatste 01/12/2021

Ja, ik wil deze job

Deze site is beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Het DNA van Koen Ricaert:

  1. Persoonlijke aanpak
  2. Werken met kwalitatieve materialen
  3. Teamgeest
  4. Servicegericht werken
  5. Correcte uitvoering
  6. Veiligheid